קריוקי בתל אביב

מה עוד לא נכתב עדיין על העיר תל אביב? אם זה קריוקי בתל אביב או כל מה שמייצרת לנו ה"בועה" של העיר הגדולה. גם אתם חוויתם פעם ערב קריוקי בתל אביב? אם זה עדיין לא קרה כדאי מאוד לנסות!

למי מאיתנו שגר בתל אביב לבטח זה קשה מאוד לחשוב בכלל על לעזוב את העיר הכייפית הזו, איך מישהו אמר פעם "עיר ללא הפסקה". גם אם תשמעו מישהי שאומרת שהיא עוזבת את תל אביב אל תאמינו לזה כל כך מהר…ידידה שלי הייתה אחת שכזאת, היא חזרה יום חמים אחד בערב ואמרה חתמתי על חוזה לדירה חדשה אני כנראה עוברת אליה עוד חודש, "זה משהו שרציתי לעשות כבר הרבה זמן" (לא שהאמנתי לה אבל שיהיה).

איך שהסיפור הזה נשמע עד עכשיו בטח אתם חושבים שהייתי צריך להיות שמח, מאושר או משהו כזה, אבל זה ממש לא היה הכיוון שלי. אם יצא לכם כבר פעם לעשות קריוקי בתל אביב אז אני בטוח שגם במקרה שלכם היתה מתווספת תחושה נוספת לתחושת העצב שלפני העזיבה של העיר הגדולה. אם יש כאלו בינכם שנולדו בתל אביב וגרו בה במשך כל חייהם אתם לבטח מבינים אותי. לתל אביבים קשה לצאת מתל אביב זה נראה לי מה שהיה נקרא פעם ואולי אפילו עד עכשיו "הבועה" גם אם זה נכון לומר ולחשוב שתמיד אפשר לחזור ולהתגורר בה מחדש וללכת למסיבות משוגעות או לעשות קריוקי לאירועים בבית הקטן או במקום שמשכירים.

רק המחשבה על כך שלא יהיה אפשר בזמן הקרוב לרדת לבית הקפה מתחת לבית כל פעם שמתחשק לנקות קצת את הראש או להסתובב בבן יהודה או בכיכר המדינה כך סתם באמצע היום בלי לחשוב יותר מדי זה פשוט עושה רע. לרדת לסופר לקנות חלב בכל שעה בלילה כבר יהיה נראה כמו סיפור דמיוני. לנסוע עם אופניים לים לא בטוח שיהיה אפשר כי בדירה החדשה הים לא יהיה בקירבת מקום.

אבל עם כל המחשבות השליליות שרצות לי בראש, כבר הרבה זמן אני כבר רוצה לעבור לדירה חדשה והנה היום הזה הולך להגיע ובגדול, לא יהיה מדובר עוד בדירת שותפים קטנה וישנה או בדירת חדר של מטר על מטר,זאת תיהיה דירת חלומות – מעוצבת, מודרנית, משהו קצת יותר גדול שיהיה אפשר לעשות בו מסיבת קריוקי חינם כייפית אם זה לחבר'ה הקרובים או בכלל קריוקי לאירועים, כל פעם שאני מדבר על זה אני ממש מרגיש צביטות בלב, זה נשמע לי ממש מוזר.

אני לא יודע אם זה קורה גם לכם אבל הרבה פעמים כשאנחנו הולכים לקראת שינוי כלשהו בחיים שלנו אם זה משהו גדול או אפילו משהו קטן, תוקפים אותנו כל מיני פחדים משונים שלא חשבנו עליהם אף פעם,פתאום השינויים האלה נראים לנו גדולים מדיי ואנחנו חושבים לדחות אותם עוד קצת בדיוק לפני שהם קורים. למרות שיהיה אפשר לעשות קריוקי חינם בכייף עם סלון גדול יותר ומקום מרווח וחדש זה עדיין לא יהיה אותו הדבר.

בעלי עסקים שונים החלו להבין לאחרונה שיש להתאים את המיקום שלהם לתוצאות שאתם מחפשים בתור גולשים וזאת מכיוון שהחיפוש באינטרנט הולך וניהיה יותר ויותר ממוקד. אז, נניח שאתם מחפשים קריוקי בתל אביב כנראה שאתם באמת מחפשים משהו שיהיה קרוב למיקום שבו אתם נמצאים באותו הרגע. כפי שהבנתם אנחנו ממוקמים באיזור תל אביב אך עובדים באיזורים נרחבים בארץ, כך שגם אם אתם מחפשים אירוע קריוקי שלא ממש בתל אביב עצמה או אפילו באיזורים יותר צפוניים או דרומים אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר ונבדוק ביחד איך נוכל לסדר את האירוע שלכם.

אין ספק שכל החיפוש הממוקד הזה הופך את השירות שאנחנו מחפשים ליותר יעיל, כי אם עד עכשיו לא היינו בטוחים שנמצא מישהו באיזור שלנו, הרי שבמקרה שנוצר עכשיו זה יכול לפתור לנו הרבה מאוד בעיות. כמובן שצריך לקחת בחשבון שהשירות הזה של מנוע החיפוש הוא יחסית חדש ויכול ליצור תוצאות לא אמיתיות למה שאתם מחפשים. עוד מספר חודשים תוכלו לקבל את האינפורמציה הרלוונטית שאתם מחפשים הרבה יותר בקלות.

תתפלאו לשמוע אבל דווקא באיזור המרכז חוגגים אירועי קריוקי באותה הכמות שחוגגים באיזורים אחרים בארץ. זה נכון אולי שהחשיבה המסורתית תיהיה שבאיזור של תל אביב חוגגים יותר מסיבות קריוקי מאשר איזורים אחרים בארץ אבל בגדול זה לא ממש נכון. ישנם מקומות בהם יש רחובות שלמים של בתים פרטיים והמשפחות המתגוררות בסביבה הזו אוהבים מאוד לחגוג אם זה עם החברים שלהם או המשפחה, בין החגיגות האלה אפשר למצוא גם קריוקי בתל אביב.

קריוקי לאירועים